FANDOM

Lucy Montrose (Bernhard)
Wiek 15 sierpień 1976r
Rodzice *
Partner Paul de Villiers
Kamień szlachetny Szafir
Zwierze w Krągu Ryś
Drzewo w Krągu Wierzba

Lucy Montrose jest córką Harry'ego Montrose'a i kuzynką Gwyneth Shepard. Była podróżniczą czasu przed Gwyneth. Miała rude włosy i niebieskie oczy, tak samo jak reszta rodziny Montrose. Była też bardzo drobnej budowy.

W "Zieleni Szmaragdu" okazuje się, że Lucy jest matką Gwyneth, a nie jak wcześniej sądzono, Grace. Wujek Harry natomiast jest dziadkiem Gwen. Lucy wierzy, że Gideon i Gwyneth są w sobie zakochani, z czym nie zgadza się Paul. Przez pewien czas mieszkała u Lady Margaret Tilney, potem przeprowadziła się kilka domów dalej.

BiografiaEdytuj

ZNIKNIĘCIE W PRZESZŁOŚĆEdytuj

Lucy uciekła z domu, mając 17 lat, pod wpływem miłości do Paula de Villieresa.

Po zobaczeniu, jak Hrabia Saint-Germain zabija swojego przodka, Lancelota de Villieresa, Lucy i Paul dowiedzieli się co się stanie, gdy w chronografie znajdzie się krew dwunastu podróżników czasu. Otóż powstanie substancja, "kamień filozoficzny", która sprawi, iż osoba, która ją spożyje stanie się nieśmiertelna.  Lucy i Paul chcieli zapobiec zamknięciu kręgu krwi w chronografie, więc uciekli z nim do 8 marca 1912 roku, przez co już nigdy nie mogli wrócić do swoich czasów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki