FANDOM

Gideon de Villiers
Tumblr mmpcz5hNl41qccytbo1 500.png
Wiek 19lat (1991r)
Rodzice

Ojciec (zmarł)
Sabina (matka)
Raphael Bertelin (młodszy brat)
Falk de Villiers (wuj)
Paul de Villiers (wuj)

Status Nieśmiertelny
Partner Gwendolyn Shepherd
Szczególna zdolność Potrafi przenosić się w czasie
Kamień szlachetny Diament
Zwierze w Krągu Lew
Drzewo w Krągu Cis
Odpowiednik alchemiczny Multiplicato

"– (…) Ale dżentelmen nie rozmawia o takich sprawach.
– Zgodziłabym się na taką wymówkę, gdybyś był dżentelmenem."

Gwendolyn do Gideona ,,Czerwień Rubinu"

Gideon de Villiers - podróżnik w czasie, jest jedenasty w Kręgu Dwunastu, jego kamieniem jest diament.

InformacjeEdytuj

Ma młodszego brata Raphaela i matkę - wdowę która mieszka ze swoim nowym mężem i jego bratem w południowej Francji. Studiuje medycynę. Tak samo jak Charlotta jest dobry w tańcach i sztukach walki. Niezły z historii. Jego wujem jest Falk de Villiers. Zmienia swoje nastawienie do Loży po tym jak dostaje od Paula de Villiers tajne wcześniej nie publikowane dokumenty hrabiego de Saint Germain. Również z tych powodów pragnie chronić Gwendolyn Shepherd udając że jej nie kocha. Dla niej ryzykuje życiem w wielu podróżach do przeszłości. To jego krew zamyka krąg krwi i wraz z Gwen zdobywają potajemnie za pomocą chronografu (o którym nie wiedzą Strażnicy) kamień filozoficzny na którym bardzo zależało hrabi. Pokonuje go jego własna bronią i staje się nieśmiertelny.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

361473 1.1.jpg

Gideon jest bardzo przystojny. Ma ciemne, kręcone włosy opadające do ramion. Jego oczy są koloru jasnej zieleni. Według Gwendolyn ma idealnie zbudowane ciało i zabójczo pachnie.

Cechy charakteruEdytuj

Na początku Gideon wydaje się być arogancki i chłodny. Po poznaniu Gwendolyn zaczynamy dostrzegać w nim pozytywne cechy. Okazuje się że jest miły i dowcipny. Jest bardzo przebiegły i czasami zazdrosny o Gwendolyn.

RelacjeEdytuj

Gwendolyn ShepherdEdytuj

Saphirblau.jpg

,,Kocham Cię, Gwenny. Proszę, nie zostawiaj mnie!"

Największa miłość Gideona. Na początku relacja Gwendolyn i Gideona była chłodna. Nie umieli się ze sobą dogadać. Później jednak zaczęli się w sobie zakochiwać. Gideon jednak zebrał się na odwagę żeby wyznać jej miłość. Jednak po tym wyznaniu Gwen dowiedziała się że hrabia kazał Gideonowi rozkochać ją w sobie bo zakochanymi kobietami łatwiej jest manipulować. Jednak na koniec,kiedy przezwyciężyli trudności stworzyli mocny i stabilny związek.

Raphael BertelinEdytuj

Młodszy brat Gideona. W wieku 8 lat wyjechał z matką i ojczymem do Francji. Gideon i Raphael nie są bardzo blisko. Jednak w wyniku przeprowadzki Raphaela do brata ich relacje umajają się.

ProroctwoEdytuj

"The lion as proud as the diamond bright,
Though the spell may be clouding that radiant light
In the death of the sun what's amiss will then mend,
While the raven, in dying, discloses the end."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki