FANDOM

Czerwień Rubinu
Czerwień Rubinu
Tytuł oryginału Rubinrot
Autorka Kerstin Gier
Data wydania 2011/05/18[1]

Czerwień Rubinu (Rubinrot) - młodzieżowa powieść napisana przez Kerstin Gier, w Polsce wydana w 2011 roku. Jest to pierwsza część Trylogii Czasu.

Mimo iż Gwendolyn widzi duchy jest szczęśliwa,że nie odziedziczyła genu podróży w czasie tak jak jej zarozumiała kuzynka Charlotta. Jednak kiedy niespodziewnie cofa się sto lat wstecz  jej życie staję do góry nogami. Okazuje się że to ona a nie Charlotta jest posiadaczką genu...

Reklama wydawniczaEdytuj

Gwendolyn ma szesnaście lat, dwoje rodzeństwa, oddaną przyjaciółkę w klasie i lekko dziwaczną rodzinę. Z dnia na dzień dowiaduje się, że jest obdarzona genem podróży w czasie. Drugim podróżnikiem jest niejaki Gideon - bezczelny i arogancki młodzian, który tajną misję najchętniej zachowałby wyłącznie dla siebie. Ale bez Gwendolyn nie uda mu się misji wypełnić...[1]

Opis fabułyEdytuj

Pewnego dnia piętnastoletnia Gwendolyn Shepherd odkrywa, że jest posiadaczką genu podróży w czasie – niespodziewanie przemieszcza się o sto lat wstecz. Okazuje się, że nie jest jedynym podróżnikiem - istnieje całe tajne bractwo, zajmujące się kontrolą dwunastu podróżników w czasie – Gwendolyn jest ostatnim z nich. Szybko odkrywa, że jedenastym jest bardzo atrakcyjny dziewiętnastolatek: Gideon de Villiers. Ale zakochiwanie się nie jest takie proste, gdy się skacze tam i z powrotem w czasie i gdy trzeba wypełnić niebezpieczną misję w XVIII wieku.

Adaptacja filmowaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 Czerwień Rubinu - sklep.egmont.pl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki